Sunday, December 02, 2012

Menambah Ilmu Ber Blog

Salam Semua,

Sebenarnya aku ini bukanlah expert sangat tentang IT nie. Tetapi aku ni jenis try and error. Ilham berblog pun muncul setelah aku berjinak dengan dunia sulaman RE. Memang berkobar-kobar betul ketika itu untuk ada blog sendiri dan paparkan hasil jahitanku. Tapi itu dulu. Sekarang dah lama tak menjahit. Busy sangat. 

Melayan anak-anak yang berbulu nie. Makin penat pulak.Semua dah bertambah makin membesar,  banyak kerenahnya. Banyak benda yang nak disettlekan setiap hari sampai terkejar kekadang. Kerja-kerja di opis juga bertambah. Kadang-kadang betul-betul penat dan sampai blog pun dah lama x update.

Thanks for komen-komen kengkawan yang sudi singgah blog ni. Ini blog biasa-biasa saja. Tapi memang aku suka mencuba. Nak buat blog yang camni pun aku merayau kat blog orang camna nak buat blog bagi cantik.

Disini aku kongsikan beberapa blog yang boleh dijadikan panduan untuk membina blog.







Sebenarnya banyak lagi blog-blog yang boleh ajar korang semua buat blog tapi kena cari la..

No comments:

ROS JEPUN CARNATION

 Assalamualaikum sahabat maya Kak Reen, Lamanya menyepi dari blog nie. Bersawang sudah, habuk sana sini. Azam tahun baru, nak rajin-rajin me...